معایب بیت کوین
نوشته شده توسط : بیت مهر

عدم پایداری: شدت نوسانات بیت کوین در برخی از روزها بسیار زیاد است و گاه به ۵۰ درصد هم می رسد. این حجم از ناپایداری ارز بیت کوین سبب دغدغه کاربران زیادی در این عرصه شده است.
عدم برگشت پذیری: عدم برگشت پذیری تراکنش های بیت کوین یکی از بزرگ ترین معایب این ارز دیجیتال است و ممکن است که با یک خطای کوچک باعث حذف دارایی یک فرد شود‌.
حملات سایبری: باتوجه به عدم احراز هویت در شبکه بیت کوین، هکرها و حملات سایبری با استفاده از بیت کوین، از قربانیان خود باج گیری می کنند.
تراکنش های آهسته: خرید بیت کوین به دلیل محدودیت هایی که دارد، تنها می تواند ۷ تراکنش را در هر ثانیه تایید کند که این رقم نسبت به سایر شبکه ها بسیار پایین است.
تعدد ارز های نوظهور: احتمال اینکه در میان ارز های نوظهور برخی از این ارزها جایگزین بیت کوین شوند بسیار زیاد است. برتری هر ارزی نسبت به بیت کوین، جایگاه این رمز ارز را متزلزل خواهد کرد.
فعالیت های غیر قانونی: پنهان بودن هویت افراد در شبکه بیت کوین این امکان را برای خلافکاران ایجاد کرده است که با خرید و فروش بیت کوین با کارت شتاپ برای امور غیر قانونی مانند قاچاق اسلحه استفاده نمایند.

صرافی ارز های دیجیتال بیت مهر یکی از معتبرترین صرافی ها در زمینه خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می باشد .

 

 خرید بیت کوین - فروش بیت کوین - بیت کوین - قیمت بیت کوین

خرید ووچر پرفکت مانی - فروش ووچر پرفکت مانیپرفکت مانی - قیمت ووچر پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی - فروش پرفکت مانیپرفکت مانی - قیمت پرفکت مانی
خرید تتر - فروش تترخرید و فروش تتر - قیمت تتر - خرید تتر آنی - خرید تتر آنلاین

خرید مستر کارت - فروش مستر کارتارز دیجیتالصرافی ارز دیجیتال





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: